cappuccetto

Friss topikok

  • igig (törölt): Szerencsére Domán a szürke, parasztalsógatyája volt :) Egy kényes mezsgyén mozogtunk a liberális, ... (2010.05.28. 06:57) gyereknek lenni jó
  • csabaildi: @igig: Én még nem láttalak másik pólóban, bocs! De nem baj, a pergolán nem ront!:) Ennyit dolgozni... (2010.05.24. 20:04) pergola
  • csabaildi: Büszke vagyok Bogikára, bárhogy is van ez a drogos dolog!!!... Ezt láttátok otthon, nem tehettek ... (2010.04.26. 20:53) drog
  • igig (törölt): Ő Űrharcos, a Legkeményebb Lány, Ilka Jézus egy személyben (saját bevallása szerint) Zenei ízlése... (2010.04.26. 20:09) Ilka Domonkos kiscsoportos óvodás
  • pipusz: @csabaildi: én nem tudom, hogy másnap milyen, mert csak aznap ettem belőle (2010.03.23. 13:42) Harmadszor is a mákos-marcipánosról

Mozart-praliné

2010.02.10. 08:30 | pipusz | 7 komment

Hozzávalók (39-45 darabhoz)

20dkg mogyorós nugát (Milka Noisette)

40dkg marcipánmassza

4dkg natúr pisztácia

1ek narancslikőr

1ek felaprított mandula (én nem szoktam)

20dkg ét tortabevonó

a nyújtáshoz porcukor

 

 

1. A nugátot vízfürdőben megolvasztjuk. A marcipánt porcukorral meghintett deszkán kinyújtjuk 20szor30 cm-es téglalappá, egyenesre vágjuk a széleit, majd tovább vágjuk, hogy 3db 10cm széles csíkot kapjunk. A ledarált pisztáciával és a likőrrel összegyúrt többi marcipánt (amit levágtunk a széléről az előbb) 60cm hosszú rúddá sodorjuk, és 20cm-es darabokra vágjuk. Eddig fel sem tűnt, hogy ennyi szám van ebben a receptben.

2.A csíkokat a nugáttal megkenjük, de a két hosszanti szélüket szabadon hagyjuk. Állni hagyjuk-a recept szerint kb.30 percig, de szerintem tovább, hogy a csoki majdnem újra szilárd legyen, különben nem lehet feltekerni- majd a közepükre fektetjük a marcipámrudakat. Feltekerjük, hűtőbe tesszük legalább egy órára.

3.A rudakat a megolvasztott bevonóval bevonjuk, ha rádermedt ferdén felszeleteljük.Bevonásnál lehet rá szórni mandulát.

Címkék: étel

A bejegyzés trackback címe:

https://cappuccetto.blog.hu/api/trackback/id/tr801744699

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

csabaildi 2010.02.10. 14:23:03

Köszi a receptet, legalább nekem is meglesz!:-) Garantálhatom mindenkinek, hogy nem fog csalódni benne! Ha dupla adagot készít!:-))))

tiffany-andi 2010.02.10. 15:29:26

Szia! Andi vagyok, és hírből más ismerjük egymást :-))) Egy kérdésem lenne a Mozart-tal kapcsolatban: Ha kész, hűtőben kell tárolni vagy elég a kamra? És kb. hány napig áll el? Köszi és várom az újabb recepteket :-)))

pipusz 2010.02.10. 16:37:16

@tiffany-andi: Szia Andi!
Szerintem a kamra elég lehet, de nincs tapasztalatom, mert tárolásig még sosem jutott a dolog...Frissen szoktam legyártani a pralinét, aztán nagyon gyorsan megeszi a közönség.

csabaildi 2010.02.10. 23:43:13

@tiffany-andi:
Szerintem nincs ebben semmi olyan romlandó, ami egy hétig ne állna el! Holnap megcsinálhatod!

tiffany-andi 2010.02.11. 08:11:29

@csabaildi: Úgy érted, holnap csináljam meg, és a ballagásig eláll? :-))))

csabaildi 2010.02.11. 11:19:40

@tiffany-andi:
Igen! Elég hideg van! Mi romolhat el benne??? Egy kg marcipán egy évig volt a hűtőmben!:-) Eszti hozta Svédországból? Talán... Még nem volt receptem hozzá, azért:)

tiffany-andi 2010.02.11. 19:09:51

@csabaildi: Az jó, mert messze van még április 30! :-)))))
süti beállítások módosítása